Cape of Good Hope - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Zuid-Afrika gangers CBC Nederland - WaarBenJij.nu Cape of Good Hope - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Zuid-Afrika gangers CBC Nederland - WaarBenJij.nu

Cape of Good Hope

Door: Shamae

Blijf op de hoogte en volg Zuid-Afrika gangers

25 April 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanochtend werd ik in alle rust wakker nadat ik gister het woord heb mogen brengen bij de jeugddienst. Om 7:30 uur hadden we een heerlijk ontbijt. Best vroeg maar het was toch verfrissend. Vandaag gingen we naar Cape of Good Hope. Een hele bijzondere plaats waarbij je mooie rotsen kon aanschouwen en tussendoor helder blauw water.

Cape of Good Hope wordt traditioneel gezien als markering voor de overgang tussen de Atlantische Oceaan en de Indische Oceaan, omdat schepen hier van een overwegend zuidelijke koers overgingen op een meer oostelijke richting. Het was prachtig om te zien wat God heeft geschapen en hoe geweldig groot Hij is.

Daarna zijn we gaan lunchen in Houtbaai. Dat ligt gelegen zo'n 20 kilometer ten zuiden van Kaapstad. Verborgen in de veiligheid en natuurlijke schoonheid van de baai tussen de Chapman's Peak en de berg Sentinel. Het is een levendig stadje met een prachtig kilometer lang strand, waar je heerlijk kunt zwemmen. Het watertemperatuur is hier wel wat koeler. Maar de lunch was smakelijk en de meeste van ons aten Fish and Chips.

Aan het einde van de dag zijn we met de groep wezen shoppen. Het was een ontspannende één al laatste dag.

Bedankt voor het lezen. Be blessed.

Shamae

• 26 April 2015 - 13:50

Piet En Els Vd Velde:

Welkom thuis
    Dank voor jullie mooie verslagen.
    Wij waren er ook een beetje bij.
    Lief zussie , missie volbracht.
    Love en kussen
    Piet en Els

• 26 April 2015 - 13:56

Yvon:

Mooi beschreven Shamae. Dat moet een geweldige indruk maken, die natuur daar!
    Veilige terugreis, kan niet wachten jullie weet te zien en de verhalen te horen.

groetjes, Yvon