Nog 4 nachtjes slapen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Zuid-Afrika gangers CBC Nederland - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes slapen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Zuid-Afrika gangers CBC Nederland - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes slapen

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Zuid-Afrika gangers

08 April 2015 | Nederland, Nederland

Beste allemaal,

We zijn nog niet vertrokken, maar we willen jullie toch alvast verrassen met een berichtje voor ons vertrek :)

Nog 4 nachtjes slapen en dan is het zover, onze reis naar Zuid Afrika gaat beginnen. Deze week voel je een soort van gezonde spanning hangen in de klas. Iedereen is druk bezig met allerhande voorbereidingen voor de reis. Zo komt de één tot de conclusie dat het toch nog behoorlijk gaat zijn, ook al begint de herfst nu in Zuid Afrika, en blijkt dat het dus toch ook handig is om zomerse kleding en zonnebrand mee te nemen, terwijl de ander druk bezig is met het voorbereiden van bijvoorbeeld een preek.

Gisteren hebben we de laatste officiële 'missiontrip voorbereidingsles' gehad. Morgen zullen we door de leiding van CBC en onze medestudenten uitgezegend worden.

En ja... dan is het een kwestie van koffers inpakken, toch ook een uitdaging die niet onderschat mag worden en dan gaan we zondag vertrekken (lees heel vroeg aanwezig zijn op Schiphol).

Jullie horen weer van ons zodra we in Zuid Afrika zitten!

• 08 April 2015 - 21:57

Oma/opa Van 't Hoog:

veel sterkte bij de laatste loodjes vooraf.
    goede reis en zegen voor jullie trip
    veilige thuisreis en tot ziens.
    "de Heer zal je uitgang en je ingang bewaren,
    van nu aan tot in eeuwigheid" (ps 121)

• 09 April 2015 - 06:20

Hans Baksteen:

Lieve mensen,

Ik leef met jullie mee! Veel zegen en de hartelijke groeten aan alle bekenden.
    Ek is baie jaloers op julle.

• 09 April 2015 - 09:40

bid voor jullie! Ga in Zijn vrede.

• 09 April 2015 - 09:42

Bert T:

nog eens met hopelijk mijn naam : sjalom!

• 09 April 2015 - 14:55

Brenda:

Allemaal heel veel plezier en veel zegen toegewenst. Mooie dingen zullen zich voordoen. God laat Zijn liefde zien, door jullie heen!

Vanuit Roemenie zullen wij jullie op de voet volgen!

• 10 April 2015 - 17:46

Els En Piet Vd Velde: